نرم افزار دندانپزشکی نگین

نرم افزار مطب دندانپزشکی نگین – چرا؟

افزایش حجم مراجعات روزانه به کلینیک های دندانپزشکی و همین طور افزایش  حجم مواد مصرفی در کلینیک های دندانپزشکی و  همچنین افزایش خدمات ارائه شده در  مطب های دندانپزشکی استفاده از نرم افزار های مدیریت دندانپزشکی را  برای مدیران مراکز دندانپزشکی تقریبا اجتناب ناپذیر کرده است .

مشکلات قطعی  عدم استفاده از نرم افزار مدیریت دندانپزشکی در مطب و کلینک  دندانپزشکی:

  1.  ابهام و عدم قطعیت در مدیریت و مانیتورینگ مواد مصرفی در  کلینیک دندانپزشکی  به عبارت دیگر انبار سر خود

  2. عدم توازن در پذیرش و ویزیت  مراجعین به مطب دندانپزشکی

  3. عدم قطعیت و شفافیت در  تعیین هزینه درمان بیماران با توجه به المان های مختلف تاثیر گذار بر هزینه خدمات مثل بیمه و نوع مواد مصرفی و تعرفه دندانپزشک و … نیز متفاوت است

  4. حضور و غیاب کارکنان و پزشکان و تعیین دستمزد هر پزشک بر اساس خدمتی که انجام داده و تعرفه ای که برای ان خدمت در نظر گرفته است نیز بدون استفاده از نرم افزارهای مدیریت  دندانپزشکی تقریبا غیر ممکن است

موارد یاد شده و هزاران مورد ناگفته دیگر نیز از جمله مواردی است که استفاده از نرم افزارهای مدیریتی را در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی اجتناب ناپذیر ساخته است به نحوی که مدیر یک کلینیک دندانپزشکی بدون استفاده از نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی تقریبا در مدیریت امور دچار مصائب بسیاری خواهد شد .

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی نگین  – چراغ راه مدیران آینده  نگر:

مصائب و مشکلات مدیریت امور در کلینیک های  دندانپزشکی از حضور و غیاب گرفته تا بیمه و مواد مصرفی و حقوق کارمندان و پزشکان  و… . ما را درمجموعه نرم افزاری نگین برآن داشت تا , با مشاوره و هم فکری تیمی متشکل از برنامه نویسان و دندانپزشکان نرم افزاری را تولید کنیم که نه تنها نیاز های امروز مدیران و دندانپزشکان در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی را بر طرف کند بلکه با طرحی از پیش تعیین شده , برنامه نویسی نرم افزار را به نحوی مدیریت کنیم تا امکان گسترش نرم افزار دندانپزشکی نگین در آینده با توجه به حجم  خدمات گوناگون ارئه شده  نیز فراهم باشد .به نحوی که مدیران کلینیک با تهیه نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی نگین با خیالی آسوده  خدمات در کلینیک خود را گسترش دهند بدون اینکه دغدغه این را داشته باشند که با گسترش حوزه فعالیتشان دیگر امکان استفاده از نرم افزار را نخواهند داشت . .به عنوان مثال: ممکن است یک کلینیک دندانپزشکی  بعد از مدتی تصمیم داشته باشد که مراجعینش از طریق نوبت دهی آنلاین وقت خود را رزرو کرده  , و در ساعات مشخص به کلینیک مراجعه کنند تا هم از ازدحام در  کلینیک جلوگیری شود و هم روند خدمت رسانی به مراجعین با سرعت و دقت بیشتری انجام شود, هزینه این کار یک تماس با واحد توسعه و پشتیبانی نگین  می باشد .
ما در مجموعه نرم فزاری نگین این اطمینان را به مدیران کلینک های دندانپزشکی می دهیم که نرم افزار توسعه پذیر دندانپزشکی نگین با در نظر گرفتن نیازهای امروز و فردای آنها طراحی شده است . تیم طراحی و پشتیبانی همه روزه در حال به روز رسانی نرم افزار و اضافه کردن قابلیت های جدیدی به نرم افزار می باشند ,هم چنین استفاده از به روزترین متدهای کدنویسی و استفاده از بالاترین ضرایب امنیتی جهت حفظ و انتقال پرونده پزشکی بیماران از دیگر نکات قوت این نرم افزار می باشد.

بکارگیری نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی نگین :

  1.  به صورت محلی بر روی سرور خود کلینیک دندانپزشکی
  2. به صورت آنلاین بر روی سرور مجموعه نگین افزاریعنی خریداران نرم افزار نگین بعد از خرید محصول هم می تواند نرم افزار را روی سیستم موجود در کلینیک دندانپزشکی ست کنند . در صورت عدم وجود سیستمی مناسب در مطب دندانپزشکی می توانند نرم افزار خود را روی سرور نگین افزار ست کنند و با استفاده از اینترنت از امکانات نرم افزار بهره ببرند .

امکانات نرم افزار دندانپزشکی نگین :

  • امكان نوبت دهي آسان براي بيماراني كه در مركز شماره پرونده دارند و يا بيماراني كه براي اولين بار درخواست نوبت دارند. به همراه نمايش تقويم، روزهاي تعطيل و عدم حضور دندانپزشك
  • اتصال به سامانه پیامک جهت ارسال پیامک‌های اتومات بر اساس درخواست مرکز (مثال:1- بعد از ثبت نوبت؛ به بیمار پیامی حاوی زمان نوبت و نام پزشک مربوطه ارسال مینماید )
  • ارسال ديسكت به بيمه‌هايي كه طرح مكانيزه كردن دريافت نسخه در آنها اجرا شده است مانند خدمات درماني نیروهای مسلح
  • بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار و يا يك گروه بيمار با شرايط بيمه‌اي مشابه
  • قابليت تعريف بخش هاي متفاوت بنا به شرايط مركز درماني
  • امكان تعريف كدهاي ارسال به بيمه براي هر سازمان به صورت جداگانه ( يعني هر خدمت ميتواند در سازمان هاي مختلف، كد هاي ارسال مختلف داشته باشد)
  • امكان تعريف بدون محدوديت تخصص و قيمت‌گذاري هر خدمت بر اساس تخصص‌هاي مختلف ( يعني هر خدمت مي‌تواند براي هر تخصص، قيمت  جداگانه ای داشته باشد)
  • امکان دریافت بیعانه از بیمار و کسر مبلغ از محل بیعانه پس از انجام کار
  • امکان جستجو بيمار بر اساس نام، نام‌خانوادگي، نام پدر، شماره بيمه، شماره پرونده، شماره بايگاني، كد ملي و شماره تلفن
  • قابليت تعريف تمامي قوانين بيمه‌اي مانند كدهاي ارسال به بيمه مربوط به آن سازمان بيمه‌گر
  • پرداخت هزينه به صورت اقساط و ثبت نوع دريافت از بيمار ( نقدي- چك- فيش– عابر بانك)
  • قابليت تعريف انواع قراردادهاي بيمه اوليه و بيمه مكمل و يارانه و تخفيف
  • امكان نوبت دهي حين پذيرش براي بيماراني كه نوبت ندارند.
  • امکان تعریف لیست انتظار در نوبت دهي
  • وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشات به دلخواه مركز
  • دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار، تنها در يك گزارش
  • امکان تعریف نامحدود کاربر
  • امکان تعریف دسترسی برای هر کاربر
  • اتصال به دستگاه های تولید نوبت
  • و موارد سفارشی دیگر

 قبل از خرید با نرم افزارمدیریت دندانپزشکی نگین کارکنید !!!؟؟؟

مدیران  کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی می توانند قبل از خرید نرم افزار  جهت آشنایی هرچه بهتر و حتی آموزش او لیه نرم افزار با واحد پشتیبانی و فروش مجموعه نگین افزار پویا  با شماره تلفن 02147619000 تماس  حاصل فرمایند  و درخواست  کارکردن با نرم افزار را بدهند  به طور کلی مراحل درخواست دموی نرم افزار دندانپزشکی نگین به شرح زیر است :

  •  پرکردن فرم درخواست دمو درسایت  نگین افزار پویا ( که در این صورت کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت 2 روز کاری با شما تماس میگیرند  .  و کلیه دسترسی های لازم را برای استفاده از نرم افزار برای شما ایجاد می کنند . حتی در حین کارکردن با نرم افزار دندانپزشکی نگین  به صورت تلفنی قسمت های مختلف نرم افزار را به شما  توضیح خواهند داد).
  • تماس با واحد فروش  شرکت  نگین  فزار پویا به صورت مستقیم  ( که در این صورت کارشناسان  ما یک   دسترسی به نرم افزار را برای شما عزیزان ایجاد می کنند و شما می توانید با نرم افزار دندانپزشکی نگین کار کنید ).
  • توجه : بهتر است قبل از تماس با واحد فروش , نرم افزار any desk  را   دانلود و روی کامپیوتر خود  نصب کنید . بدین ترتیب کارشناسان ما می توانند توسط این نرم افزار تعاملی  دسترسی های لازم برای استفاده از نرم افزار دندانپزشکی نگین  را به شما عزیزان بدهند .

با  خرید نرم افزارکلینیک دندانپزشکی نگین چه حمایت هایی از طرف شرکت نگین افزار دریافت میکنیم ؟؟

  • بعد از خرید نرم افزار کارشناسان واحد پشتیبانی نگین با حضور در محل کلینیک و مطب دندانپزشکی یا از طریق اینترنت  نسبت به نصب نرم افزار روی  کامپیوترهای مجموعه ی دندانپزشکی شما  که از قبل شبکه شده اند اقدام می کنند ( اگر کامیپوتر های مرکز شما شبکه نیست اصلا نگران نباشید  فقط ملزومات فیزیکی رو تهیه کنید ما خودمون کامپیوتر ها ی مرکز شما رو شبکه میکنیم اگر هم  علم خرید تجهیزات خوب شبکه رو ندارید کارشناسان ما برای شما این کار رو انجام می دهند – حتی اگه تو کلینیک و مطب دندانپزشکی تون  کامپیوتر ندارید  ما از صفر تا صد اتوماسیون کلینیک و مطب دندانپزشکی  در کنار شماییم ).
  •  در صورت تمایل   می توانید نرم افزار  رو روی  سرور نگین  نصب کنید  و از طریق اینترنت و دسترسی هایی که ما برای شما روی سرور نگین ایجاد  میکینم  از نرم افزار دندانپزشکی نگین استفاده کنید  .
  • بعد از نصب نرم افزار   مراحل آموزش نرم افزار به کاربران نرم افزار شروع میشه و حتی بعد از اتمام دوره آموزش  پشتیبانی برای بهره بری 100 درصدی از نرم افزار دندانپزشکی  برای شما عزیزان وجود دارد. یعنی هروقت موقع کارکردن با نرم افزار به مشکلی برخورید می تونید با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید یا تو روزهای کاری از طریق قسمت گفتگوی آنلاین سایت نگین  که روی تمام صفحات سایت نگین افزار فعاله  سوالاتتون رو بپرسید .
  • آپدیت ها : تیم توسعه نرم افزار دندانپزشکی نگین مدام درحال به روز رسانی نرم افزارند  و هر هفته معمولا آپدیت های جدیدی رو برای نرم افزار آماده می کنن  که روی نرم افزار شما پیاده میشه – یعنی با خرید نرم افزار دندانپزشکی نگین آپدیت مادام العمر نرم افزار رو هم میخرید .
  • پشتیبانی  نرم افزار به صورت 24 ساعته 7 روز هفته انجام میشه .
  • سفارشی سازی: در صورت نیاز  کلینیک و مطب دندانپزشکی شما  امکان  سفارشی نرم افزار وجود دارد یعنی اینکه میشه یه کارکرد جدید رو بر حسب نیاز شما عزیزان برای نرم افزار نوشت و بهش اضافه کرد .

مطالب مرتبط: نرم افزار پزشکی نگیننرم افزار دایکام نگین  – نرم افزار فیزیوتراپی نگیننرم افزار  داروخانه نگیننرم افزار رادیولوژی سونوگرافی ام آر آی و سی تی اسکن نگینماژول نوبت دهی آنلاین نگینماژول ارسال پیامک نگیننرم افزار آزمایشگاه نگین