سوالات متداول

پرسنل جدیدی به کلینیک اضافه شده است چگونه میتوانم کاربری برای ایشان تعریف کنم؟

به منوی امکانات رفته سپس تعریف کاربر جدید را انتخاب کنید و اطلاعات کاربر را وارد نمایید. کاربر میتواند با همین نام کاربری و رمز عبوری که وارد کرده‌اید وارد سیستم شود. و سپس رمز عبور خود را در صورت دلخواه تغییر دهد.

با بیمه جدیدی قرارداد بسته ام چگونه آن را به برنامه اضافه کنم؟

به منوی اطلاعات پایه رفته، تعریف سازمانهای بیمه را انتخاب کنید و نام بیمه و گزینه‌های مربوطه را زده و سپس دکمه ثبت را بزنید.

بیمه جدیدی تعریف کرده‌ام چگونه می توانم تعرفه خدمات آن را تعریف نمایم؟

به منوی قوانین رفته، سپس قرارداد تعرفه با بیمه های اولیه را انتخاب کنید، در قسمت تعریف قانون عنوان و تاریخ قانون را وارد کرده سپس در منوی سمت راست گروه خدمت مربوطه را انتخاب نمایید و گزینه اضافه کردن تعرفه را زده و سپس خدمت، تخصص، مبلغ خدمت و درصدها را وارد و دکمه افزودن خدمت را بزنید. پس از افزودن تمامی خدمات گزینه ثبت قانون را بزنید.

زمانی که پذیرش را ثبت میکنم خطا می‌دهد ( تعرفه برای این خدمت یافت نشد برای تعرفه گذاری به کاربر ارشد ارجاء دهید و یا به منوی قوانین گزینه قرارداد تعرفه با بیمه های اولیه بروید) چگونه این خطا را رفع کنم؟

این خطا یعنی کد خدمت مورد نظر شما با تخصص وارد شده در تعرفه بیمه بیمار شما وجود ندارد. که میبایست با توجه به تعرفه ثبت شده کد خدمت دیگری را وارد نمایید و یا در صورت نبودن خدمت آن را به تعرفه آن بیمه با همان تخصص و مبلغ اعلام شده سازمان مربوطه اضافه بنمایید.

(زمانی که پذیرش را ثبت میکنم پیام میدهد (کاربر گرامی، تعرفه‌ای برای این خدمت برای بیمه مورد نظر سابقه ندارد آیا میخواهید به صورت آزاد پذیرش شود؟

این خطا یعنی کد خدمت مورد نظر شما با تخصص وارد شده در تعرفه بیمه بیمار شما وجود ندارد. اما این خدمت با همین تخصص در تعرفه آزاد موجود است که اگر قبول کنید آزاد محاسبه خواهد شد در غیر اینصورت یا میبایست با توجه به تعرفه ثبت شده کد خدمت دیگری را وارد نمایید و یا در صورت نبودن خدمت آن را به تعرفه آن بیمه با همان تخصص و مبلغ اعلام شده سازمان مربوطه اضافه بنمایید.

چگونه میتوانم پذیرش ثبت شده را ویرایش نمایم؟

به منوی عملیات رفته پذیرش را انتخاب میکنیم، بالای صفحه ویرایش پذیرش را میزنیم، با وارد کردن شماره پرونده و تاریخ و تهیه گزارش پذیرش مورد نظر را یافته، روی آن کلیک و گزینه ویرایش بالای صفحه را زده تا اطلاعات پذیرش مورد نظر نمایان شود حالا ویرایش انجام میدهیم و ثبت میزنیم.

چگونه میتوانم پذیرش ثبت شده را حذف نمایم؟

به منوی گزارشات روزانه رفته، پذیرش را انتخاب میکنیم با اعمال فیلترها و زدن تهیه گزارش پذیرش مورد نظر را یافته سپس روی آن راست کلیک میکنیم و گزینه حذف کل خدمات پذیرش را میزنیم.

چگونه میتوانم رسیدی را استرداد نمایم؟

به منوی عملیات رفته و صندوق را انتخاب کنید و یا F9 را بزنید سپس در این قسمت شماره پرونده یا کد ملی بیمار را وارد نمایید بازیابی را زده رسید مورد نظر را یافته و روی آن کلیک راست کرده و گزینه استرداد (F8) را بزنید سپس علت استرداد و شماره رسید تاریخ استرداد را وارد نمایید و استرداد/حذف را بزنید.

یکی از خدماتم کد ارسال ندارد چگونه میتوانم کد ارسال بیمه برایش تعریف کنم؟

به منوی اطلاعات پایه رفته، تعریف کدهای ارسالی خدمات به بیمه ها را انتخاب کنید. کد بیمه، کد خدمت و کد ارسال را بزنید و سپس ثبت کنید. و مجدد گزارش ارسال به بیمه را باز کرده و گزارش تهیه کنید.