• امکان استقرار کارشناس شرکت در محل مشتری جهت راه‌اندازی ویا خدمات پشتیبانی به صورت تمام وقت و به هر تعداد روزو آموزش رایگان نرم افزار در محل مشتری.
  • انجام کلیه عملیات لازم از طرف شرکت تا تحقق کامل اهداف مشتری.
  • راهبری، نظارت و مشاوره مداوم.
  • تحویل کلیه کارهای عملیاتی شده با تأیید و رضایت کامل مشتری.
  • سرویس دهی دوره‌ای مداوم.
  • ارائه خدمات پشتیبانی از طریق اینترنت بصورت آنلاین توسط کارشناس پشتیبانی شرکت( Remote ).
  • دسترسی به آپدیت نرم افزار و تمام فایل‌های مورد نیاز از طریق وبسایت.
  • امکان ایجاد تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز مشتری
  • رفع اشکال تلفنی.

برای رفع ابهام و مشکل اظطراری با تماس با مرکز پشتیبانی , کارشناسان با کسب اجازه از شما از طریق نرم افزار های ریموت به سیستمتان وصل شده و مشکلات به وجود آمده را برطرف خواهند نمود. برای برقراری ارتباط لازم است شما نیز این نرم افزارها را بر روی سیستم خود نصب کنید . این نرم افزار ها را می توانید از بخش دانلودها دریافت نمایید.

در صورت نیاز به پشتیبانی  تلفنی  , مراکز می توانند با تماس با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند و  با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرند و کلیه راهنمایی های مربوطه را دریافت کنند.

: 02147619000 
09197034313

: info@neginap.ir

به بخش سوالات متداول مراجعه شود

یکی دیگر از خدمات نگین افزار پویا پشتیبانی حضوری می باشد . بعد از تهیه ی نرم افزار و هماهنگی های لازم کارشناسان شرکت در محل حضور پیدا کرده و روش کار با نرم افزار را به طور کامل آموزش می دهند . بعد از آموزش حضوری و رفع ابهامات برای کاربران , تیم پشتیبانی به صورت دوره ای در محل حاضر شده تا هر گونه ابهام و مشکل در فرآیند استفاده از نرم افزار را برای کاربران به صفر برسانند تا کاربران با خاطری آسوده و نهایت تسلط از نرم افزار استفاده کنند. در ادامه کار نیز در صورت نیاز با کارشناسان هماهنگ نموده تا در محل حضور یابند.